Celem projektu jest:
Zwiększenie zainteresowania nauką i rozwój kompetencji kluczowych u dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych,
Wspieranie edukacji poprzez nowoczesne technologie,
Różnorodność technologiczna,
Pobudzenie ciekawości i upowszechnienie nauki,
Rozwijanie motywacji, kreatywności i innowacyjności uczniów,
Wzmocnienie kompetencji cyfrowych i budowanie otwartości na nowe technologie.
Projekt ma charakter kompleksowy – łączy działania edukacyjne, popularyzatorskie i rozwojowe. Uczniowie zyskują dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod nauczania, uczą się poprzez doświadczenie i eksplorację. Projekt ma inspirować i praktycznie łączyć technologię z edukacją.
Projekt zakłada realizację mobilnych warsztatów w 31 miejscowościach, w których uczniowie rozwiną wyobraźnię przestrzenną oraz zapoznają się z technologiami VR, AR, drukiem 3D oraz interaktywnymi aplikacjami edukacyjnymi.
1. Wartość projektu: 281 550,00 PLN
2. Wysokość dotacji celowej: 267 472,00 PLN